Ställföreträdare

Idag har jag varit barnvakt åt en liten kille på ca 1år och 3 månader och även hundvakt åt Harry. Hittills har allt gått väldigt bra, alla har fått mat, blöjorna har bytts, hunden har fått gå promenader, det har lekts och härjats - precis som det ska.
Även sövandet gick som en dans för lillkillen somnade i sängen med mig efter bara några minuter, antagligen för att han är förkyld och helt slut pga det.
 
Så nu borde jag kunna slappna av, men det går inte riktigt. För babyvakten får mig att rycka till varje gång den låter, även om det bara är pga en nysning eller ljudet från den envisa hostan... 
Jag hoppas den ger med sig och att han får sova hela natten, skruttpelle.
 
Nu ska jag ta hand om en annan liten skit, nämligen Harry som står på två ben bredvid mig och vill ha uppmärksamhet.... ;)
 
 
 
Bild från google.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0