Lyckliga dagen...

Något historiskt har hänt - jag låg kvar i sängen till halv elva i morse! REKORDLÄNGE! Haha
Var hos ett par vänner igår och drack kaffe och solade nästan hela dagen, och sedan på kvällen drack vi lite alkoholhaltigt.. Kanske därför jag var trött i morse. ;)

Idag har jag hängt undan alla vinterjackor och skor och tagit fram vårjackor och skor istället. Har även tvättat och vädrat täckena ute på balkongen, så nu längtar jag nästan lite efter att få krypa ner i den renbäddade sängen.

Dagen har alltså varit rätt lugn och stillsam kan man säga...

Och nu ska jag och sambon se en film, det har börjat regna och åska ute - så vad är bättre då än lite soffmys?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0