Helgen

Åh herre gud vilken helg... Den har varit så rolig och intensiv att jag skulle behöva ännu en helg att bara vila.

I fredags förmiddag kidnappades en vän till mig för möhippa.
Kort och gott kan jag säga att det blev en kryssning från fredag till lördag, och när vi kommit i land igår fortsatte festen på hemmaplan på en bar.

Allt blev superlyckat men idag är jag riktigt sliten - inte bakis, utan sliten!

Och som vanligt kan jag inte sova ut på mornarna för att återhämt mig! Efter festnatten ombord igår vaknade jag halv åtta och var jätteglad att jag sovit till efter sju, sedan kom jag på att det var finsk tid - så klockan var egentligen halv sju!! Vaknade samma tid idag, så vad är det för fel på mig egentligen? Haha

Nä, nu ska jag försöka släpa mig ner till köket och göra frukost.
Senare under dagen ska jag gå en långpromenad och sedan plugga.
Inte helt optimalt, det sistnämnda, kanske...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0