Dagens aktiviteter

Idag var jag på Danderyds sjukhus och träffade min kliniklärare tillsammans med två andra elever. Vi repeterade olika projektioner (hur man tar olika röntgenbilder på ex hand, handled, axel, höft osv och vad man vill se i varje bild). I morgon börjar min praktik på Täby närsjukhus och där kommer jag vara fyra dagar i veckan, den femte dagen är jag på Danderyd och har redovisningar etc. Pirrigt!

Jag var hemma strax innan fyra idag och körde en sväng med dammsugaren, lagade sedan middag, skrev rent anteckningar från dagen och gick sedan ut på en promenad. Väl hemma igen gick jag upp i skogen och plockade första sommarbuketten för i år, tur är väl att ingen här hemma är pollenallergisk.

Sitter nu i soffan och äter en god smoothie, gjord på jordgubbar, hallon, blåbär och vaniljyoghurt - riktigt enkelt och supergott.

Trevlig kväll på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0