Bröllopsdagen

Vilken spännande dag detta är!
Jag har skjutsat bruden till frisören och själv ska jag snart ta en dusch och börja fixa mig - för idag blir det bröllop, en av mina fina vänner gifter sig.

Det är något speciellt i luften, även om det inte är jag som ska gifta mig så pirrar det i hela kroppen. Det är en spännande och förväntansfull stämning.

Klockan två börjar vigseln, men innan dess ska jag hämta upp blommor och köra några av dem till lokalen och sedan ta med buketterna till kyrkan.

Ska försöka fota lite så ni får se min klänning och allt sen...
Har inte bestämt om jag ska ta med systemkameran eller ej, den är rätt jobbig att släpa på men bilderna blir ju mycket finare!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0