Beroende av sällskap...

Är det något jag är dålig på så är det att vara själv. Även som jag varit det mycket, i omgångar. Egentligen kan det vara skönt att vara ensam ibland, men vissa dagar vill man bara inte.

Så ikväll var jag på en promenad med en vän och sedan stannade jag och drack en kopp te hos henne.
Kvällen känns räddad!

Nu kollar jag på hockeyn och har precis rakat och smort in benen och även målat tånaglarna - en av de bästa känslorna så här efteråt skulle jag säga.
Några av er kommer kanske ihåg att jag berättat tidigare om mitt tvångsbeteende gällande nagellack på tårna - de ska alltid vara snyggt målade. Jag går inte en dag, inte en timme, utan tå-nagellack! Kanske inte så konstigt egentligt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0