4,5 veckor kvar!

Slutet av termin två börjar närma sig och det känns - på många sätt!!
I morgon är det dags för terminens näst sista tenta, därefter väntar sista skriftliga salstentan den 22 maj.
Innan den 7 juni ska flera inlämningsuppgifter in och sist av allt väntar ytterligare en examination, men den är mest praktisk.
Nästa vecka börjar sista kursen, som är verksamhetsförlagd. Jag ska vara på Täby närsjukhus i fyra veckor på deras röntgenavd. Spännande och som vanligt otroligt pirrigt!
 
Utöver detta händer det supermycket i vardagen. Det är flera bröllop som väntar, med tillhörande planering av alla slag.
Jag kom just på att jag behöver klacka om ett par skor till nästa vecka så jag hoppas jag får tid att åka till skomakaren (och att han har öppet).
 
Våren har verkligen kommit nu och sommaren är faktiskt på väg, snart är den här! Vart har tiden tagit vägen?
Och snart, när sista terminsdagen är över, har jag TRE pluggfria månader! Helt fantastiskt härligt.
 
Jag lever i ett märkligt rus just nu, all spänning, planering och rolika saker som väntar får mig att sväva på moln... Sedan vaknar jag till och stressen och ångesten över skolan kommer tillbaka. Jag vet att man bara kan göra sitt bästa och att det värsta som kan hänta är att man får göra om - men ändå har jag sådan prestationsångest.
Men när det släppt.... då kommer ruset av lycka tillbaka och jag kan sväva vidare en stund. Rätt härligt ändå...
  
Två bilder tagna tidigt förra hösten. Då gick jag i termin ett, tänk vad tiden går fort!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0