Trettiofem grader

Hej på er!

Jag sitter (äntligen) på pendeln. Tog ledigt idag för att fixa en rad ärenden i stan, men blev under morgonen riktigt yr och lite illamående. Så fort jag gick eller gjorde något kändes kroppen trött och slö, som den gör vid feber.

Mun-/armhåletempen visade 35,3 grader så jag har ju en lite låg temp. Men det är inte första gången.

Anledningen till allt detta tror jag beror på att jag hostat lite i några dagar, det är nog bara en liten förkylning som spelar mina balansorgan ett spratt - därav yrsel och illamåendet. Tog receptbelagd hostdämpande medicin igår (men "råkade" överdosera 2ml, hoppas det inte gjorde något).





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0