Hårda skor!

Fick för en tid sedan hem nya skor (som jag visade här på bloggen). Jag har använt det ena paret en gång och på lördag blir det premiär för de blåa (som syns på bild här nedan).

Problemet är att de är rätt hårda fortfarande, så som nya skor kan vara, men jag har försökt att gå in dem lite här hemma. Tyvärr blir det ju inte riktigt samma sak att trippa på tå inne som att gå på skrovlig asfalt eller värst av allt - kullersten.
Så vi får se hur fötterna klarar sig, vill så gärna ha dem till min blåa nya långklänning. Det skulle bli perfekt till helgens bröllop.

Jag ska övningsgå lite till här hemma ikväll, och även öva på "slottsdansen" som gäller för helgens slottsbröllop.

Håll tummarna att jag inte snubblar på klänningen när det väl är dags!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0