Fint och fuktigt

Glad midsommar vill jag börja med att säga!

Här där jag firar, på en ö, har solen lyst varmt på en klarblå himmel hela dagen. Midsommarstången kläddes fint med mycket lönn och i sista sekund, innan grannarna kom över på ett par glas och lite mingel, slängde jag ihop en krans med vita blommor och gröna blad.

Nu är det grilldags på bryggan. Det har mulnat på och det både syns och känns att det är fuktigt i luften, mitt hår har nämligen ställt sig åt alla håll och får mig att lika en fågelunge.

I morgon tar vi båten över fjärden till bilen, sedan är det dags att gå på bröllop - igen! Så roligt och spännande!

Ha en fin kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0