Tempo!

Åh, dagarna flyger förbi och jag har massor att göra. Förutom plugg, plugg och plugg så är det hela tiden andra saker som är på gång.

I måndags var jag på KS Huddinge och igår på KS Solna för en lättare genomgång av datatomografen och magnetkameran. Intressant och svårt!
Idag har jag studiedag och har ägnat förmiddagen åt att städa bort julen, men resten av dagen kommer handla om mammografi - som jag och några andra skriver grupparbete om.
Under morgondagen blir det besök på Danderyds sjukhus för ännu en genomgång, denna gång om nuklearmedicinska undersökningar. Spännande!


Gårdagens outfit såg ut så här:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0