Helgen

Fredagskvällen var verkligen toppen! Vi åt som sagt på Hard Rock Café, där dom tyvärr inte var så trevliga och service-inriktade som vanligt, men sällskapet var underbart.
Vi gick vidare till en bar i närheten och pratade och drack någon öl eller drink tills ögonblicken inte längre gick att hålla uppe. Jag är verkligen inte van att vara ute så där länge, dessutom jobbade min förkylning emot mig.
Men kvällen i stort var fantastisk, verkligen!!

Jag och min prins sov på härliga hotellet Raddison blu waterfront, denna gång blev vi uppgraderar till ett hotellrum högre upp med en jättefin utsikt, som ni såg i inlägget innan. Deras frukost är underbar!

Lördagen spenderade vi shoppandes! Jag köpte den vita kavajen från H&M som jag visade i några inlägg tidigare, den svarta skinnkjolen i samma inlägg köpte jag också fast ljus-beige och även en kofta.
Köpte också lite nya underkläder och träningskläder och till sist lite nya blommor till hemmet.

Idag har jag råpluggat och ätit onyttig mat... Snacka om helomvändning!

Nu ska jag krypa ner i sängen...
God natt allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0