Börja om från början, börja om på nytt...

Hemkörnings-pizza igår - PW innan frukost idag. Det är livets ekvation, eller hur?
Det var en fin och riktigt kall morgon, lite trafik och mänsklig rörelse på gatorna. Just det - det var ju lördag igår, kanske var folk ute och åt middag och drack drinkar till sena natten... Kanske!

Såg några fåglar i en plog och önskade innerligt att de inte var på väg bortåt - jag vill ha vår och sommar!

Men...
Nu ska jag ta tag i pluggandet till omtentan. Ångesten pulserar högt och kraftfullt i mina ådror - åh jag måste få detta gjort så att även denna kurs blir ett avslutat kapitel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0