Skippar kaoset

Det är precis som det brukar, när man äntligen är ledig och börjar slappna av så blir man sjuk... eller som i mitt fall - förkyld! Nyser och har fruktansvärt ont i halsen, hoppas det går över lika fort som det kom.

Mellandagsrean har ju dragit igång och visst blir man lite sugen på att ge sig in till stan och fynda, men i år avstår jag för jag orkar verkligen inte trängas med en miljon andra människor. 
Däremot besökte jag en butik som ligger långt från andra klädbutiker och där shoppingruschen inte alls var lika galen - nämligen Edblad & Co. i Grisslehamn. Fyndade ett par svarta byxor med dragkedja baktill istället för där fram, en kofta och en liten jacka. Jackan kan användas både inomhus och utomhus (när det blir lite varmare).

I morgon kanske jag samlar krafter och åker till Mio en sväng, men vi får se. 

Trevlig helg!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0