Vill vara som du!

Har ni sett något avsnitt av 'Sommar med Ernst'?
Om ni har det så vet ni hur duktig han är på att inreda och framför allt göra saker själv. Allt från att laga mat till att sy och pyssla.

Jag hade lite svårt för Ernst förut, för länge sedan, men när jag såg honom i programmen han haft (under vinter och sommar) så ändrade jag uppfattning.
Han verkar jättetrevlig och såå duktig!

I ett av programmen använder han en cylindervas och klär den i torkade pinnar. Jag tyckte det var en riktigt kul idé, och framförallt snygg, så jag har bestämt mig för att göra en eller ett par.
Kanske i helgen eller nästa vecka.

Införskaffade en limpistol idag och ska leta vas i morgon.
Jag visar självklart hur det blev sedan.


Bilden är tagen från tv4.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0