Lovet är slut!

Halloj!

Det blev ett litet uppehåll med bloggandet ett par veckor. Jag vet inte varför, men det bara blev så. Ett litet sommarlov från bloggen kan man säga...

Men nu är det dags att uppdatera igen!

Ledigheten är inte helt över för mig, jag börjar egentligen skolan första veckan i september, men jag har lite småplugg att fixa med innan. Det är en lång, komplicerad och trist historia varför det egentligen blev så, men kort och gott - jag kuggade en tenta i våras - tre gånger (liksom hälften av klassen).

Så nu är vi alltså tillbaka i lägenheten i Kungsängen. Det känns faktiskt lite konstigt efter att ha spenderat så många veckor i Roslagen vid havet. Jag har packat upp väskorna, städat hela lägenheten och ska strax gå ner till förrådet.
Det sista vi gjorde innan semestern var att nämligen att sälja lägenheten, och som ni kanske vet gäller det att plocka undan en del inför fotografering och visning. Så därför lastade vi ner lite saker i förrådet som nu ska upp igen...

Det är ju otroligt fint väder idag - igen.. Så jag ska försöka göra klart här nu och sedan ta en promenad till Lillsjön.


Ha en härlig dag allihopa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0