Livets små problem

I fredags köpte jag två nya klänningar, en av dem skulle jag ha på ett namngivningskalas som hölls igår.

Båda klänningarna låg kvar i påsen tills igår när jag skulle klä på mig, då upptäcker jag att personalen i butiken glömt ta bort en larmknapp, eller en sån där med färg i, på just den klänningen jag tänkt ha på mig.

Jag fick helt enkelt ta den andra klänningen, men till den behövdes ett skärp i midjan.
Vi var just då i sommarstugan och dit hade jag inte tagit med något sådant, men som tur var hade mamma spänt fast locket på en kylväska med en läderrem. Så den tog jag som skärp, efter att ha kortat av den.

Så efter lite frustrationer och stress över en klänning så blev det väldig bra till sist...
Livets problem kan minst sagt variera, och vara både stora och små...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0