Furuvik

Har varit i Furuvik idag med fem andra vuxna och fem barn. Vi har haft en jättemysig och intensiv dag med mycket bus och skratt.
Vädret var ju perfekt eftersom det inte var gassande sol hela tiden.

Vi åkte inga karuseller men kollade på alla djuren och avslutade med att bada. Tyvärr fick vi gå ur stora poolen nästan på en gång för den skulle saneras - någon hade kräkts i den.


Det var inte bara barnen som ville klappa getterna, jag också! Men efter att en av dem bitit mig baktill i klänningen när jag hukade mig för att ta en bild på en av barnen, så blev jag lite reserverad. Tror det syns på bilderna... Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0