Ett (långsamt) steg i taget...

Om ett par veckor flyttar vi till en av grannkommunerna.
Det ska bli såå spännande och jag längtar efter att få inreda vårt nya hem.
Visst är det lite trist att lämna fina Kungsängen och våra underbara vänner här, vi som bott så nära varandra, men nya hemmet är bara 15 min med bil härifrån. Så vi kommer kunna umgås ändå!

Jag har inte velat börja packa än för det är så trist att leva i flyttkartonger, men idag var jag och hämtade ett gäng. På fredag ska jag börja, det är ju ändå knappt tre veckor till flytt. Dessutom börjar skolan på måndag så då blir det inte mycket tid över till annat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0