Att bli friad till...

Något jag inte berättat här på bloggen, men på instagram, är att jag numera är förlovad!
För ungefär en månad sedan friade min fantastiske pojkvän, och numera fästman, till mig med ca 60 personer som vittne. Jag anade ingenting innan, inte ens när han gick mot mig med asken i handen förstod jag. Jag var nollställd! När våra blickar möttes, samtidigt som han gick ner på knä, DÅ förstod jag.
Aldrig i hela mitt liv har jag blivit så omtumlad, chockad, glad och överväldigad. Det var en känsla och ett ögonblick som jag aldrig kommer glömma!

Jag är så lycklig över att få bära den här fina ringen, och med vetskapen att vi ska gifta oss inom en snar framtid ger mig fjärilar i magen. ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0