Krasch

Blogg.se-appen har krånglat på både iPaden och telefonen... Så fort jag öppnat den så har den kraschat.
Men nu tror jag att det ska funka!

Tiden bara flyger förbi, vilket gör mig lite stressad för det är mycket som ska hinnas med! Har en tenta på torsdag och jag känner mig allt annat än förberedd, hur mycket jag än pluggar. Det går liksom inte in!! Tror det är bristen på intresse som ställer till det faktiskt...

Hur som...
I morgon ska jag plugga hemma och även besöka solariet en snabbis.
Hunden Maja kommer hit strax efter elva också, så det blir kul.
Pluggar faktiskt mycket bättre när hon är här...

Vi hörs mer i morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0