Helgens aktiviteter

Igår, lördag, vaknade jag så sent som nio. Det händer alrdig nu för tiden, jag får vara glad om jag sover till åtta men normalt vaknar jag vid sju. Jätteknäppt! Men jag har fått höra att det är "Lundell-syndromet". Majoriteten i min familj blir trötta tidigt på kvällarna men vaknar då istället tidigt på mornarna. För min del spelar det sällan roll om jag går och lägger mig tidigt eller sent, jag vaknar ändå runt sju - ibland tidigare. 
 
Hur som helst sprang jag runt Lillsjön igår, med en omväg, så totalt blev det 11-12 km. Efter det var det kalasdags för en sjuåring med god tårta och goda bakelser. Mycket trevligt!
Kalaset avlöstes med en sväng på stan, gick bla in på Edblads vid norrmalmstorg och köpte ytterligare ett smycke ;) Och efter det möttes några vänner upp för middag och bio. Vi såg Django, en helt okej film men inte alls den bästa jag sett. 
 
Nu har jag varit vaken sedan 07.11 och funderar på att gå en promenad.... 
Det är fint väder och jag blir så rastlös av att titta på Nyhetsmorgon en helgmorgon.
 
Lite senare ska jag bege mig ut på landet, till min mormor och morfar för en lunch och för att provåka deras fyrhjuling lite... Perfekt söndagnöje!
 
 
Så här var jag klädd igår ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0