Skadad kvinna visar hud!

Hej hej
Har åkt på en riktig dunderförkylning, så numera sitter jag ihop med en rulle papper så jag kan snyta mig stup i kvarten. Usch!
Men har i alla fall haft en supermysig helg i Roslagen (igen), med familj. Vi har gått mysiga promenader i skogen och pysslat i mammas och pappas trädgård, ätit goda middagar, gosat med mina syskons barn och busat och lekt.

Lyckades dock ramla rejält i ett garage idag på eftermiddagen, på några backar som var staplade på varandra. Slog i utsidan av låret så pass att jag ålade runt på marken och skrattade och typ grät samtidigt. Hysteriskt! Det svullnade upp och började ömma på en gång och nu är typ 15x5 cm av benet blått och det spänner och gör ont i muskeln.
Lägger upp ett foto på det, men konstigt nog syns det nästan inte alls att det är blått på bilden.

Hoppas ni också haft en bra helg!
Kram och god natt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0