Sååå trött

Efter två sena nätter i rad är jag nu helt slut. Som jag berättade för er tidigare så sover jag aldrig länge på morgonen, vilket betyder att jag natten mellan fredag och lördag sov typ fyra timmar och natten mellan igår och idag sov ungefär fem.
För mig är det på tok för lite, jag behöver mina åtta timmar annars blir det som idag.... Just nu är jag som en zombie som går runt, och allt jag gör tar sjukt mycket längre tid än i vanliga fall.

Hur som... Nu måste jag sätta mig och nöta in de tolv kranialnerverna på latin, vilken funktion de har och om de är sensoriska eller motoriska....det är på tiden att jag lär mig det!
Måste bara byta batterier till hjärnkontoret först för just nu står det still där uppe!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0