Roligheter

Hej hej
Tänkte bara uppdatera er lite snabbt om gårdagen - INSPARKEN!
På förmiddagen var vi ute på Gärdet och spelade brännboll och tävlade mot varandra i små lag, i bland annat säckhoppning.
På kvällen samlades vi och åt middag på Hard Rock Café och efter det partade vi loss i Solna.
Hela dagen var toppen, verkligen!
Alla härliga människor och roliga aktiviteter..... Åh vilken bra dag det var!

I morse tog jag bilen till mamma och pappa uppe i Roslagen, och på förmiddagen hann jag förbi stallet som jag brukade rida i som yngre. Träffade min älskade Honey Bee som då var min partner. Tänkt vad man kan tycka om ett djur!!

Senare på dagen tog vi en sväng ut i skogen för lite svampjakt och vi hittade faktiskt en hel del! Fastnade dock i en gren med håret så illa en gång att mamma fick komma och hjälpa mig loss, sådant händer ju bara inte, trodde jag!

Nu är klockan över tio och jag ska gå och lägga mig i mitt flickrum under duntäcket, är supertrött!!

Här kommer ett litet bildmaraton från dagen och gårdagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0