Manda bakar

Det finns "Leila bakar" och det finns "Manda bakar"

Har precis bakat klart här hemma och känner att jag är hög på socker.
Har inte ätit godis och sånt på länge nu, och ärligt talat har jag inget större sug efter det heller. I somras blev jag tokig om jag inte fick något sött varje dag, men efter en-två veckor utan sötsaker och annat skräp kändes kroppen rensad. Nu är begäret efter salami ett problem istället, för konstigt nog är jag helt galen i det just nu.

Hur som helst slickade jag i mig den sista chokladen i bunken och nu är jag pigg och alert som aldrig tidigare idag... Mer choklad åt folket, eller?

Kan inte visa bild på det jag bakat för det är en överraskning till morgondagens middagsgäster! Men slänger kanske upp en bild i morgon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0