Kjol-outfit nr 2

Har snöat in mig på kjolar!

Jag har nog aldrig varit en riktig kjoltjej, kanske som liten(yngre?) men inte de senaste åren.
Visst har jag haft en och annan på mig och förra vintern köpte jag faktiskt en ny, som användes lite i somras.

Men i och med att jag hade kjol igår, och även idag, så har jag kommit på hur mycket jag gillar det. Man kan ju kombinera på tusen olika sätt med smycken, skor, jackor och toppar.
Åh vad kjolen är bra!!
Kanske, men bara kanske, att jag måste förnya garderoben en smula och köpa mig en trendig höst-/vinterkjol, eller vad säger ni?

Fick jättefina kommentarer om min outfit idag, av bland annat äldre "fina" damer, och det är ju alltid kul att få höra :)
En dam sa bland annat "Det är så kul att se att en del klär upp sig och kombinerar så snyggt!"
Den kommentaren tackade jag artigt för. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0