Huvudet fullt

Puuh!!! Andra skoldagen bjöd på mycket information, precis som gårdagen!
Huvudet är så fullt av information att det snart inte går in mer! Det är läkarbesök hit, fotografering dit, ett till läkarbesök, en till fotografering, blanketter som ska fyllas i, papper som ska sparas tills vidare, "sjukhus"-kläder som ska beställas i rätt storlek... Ja, jag skulle kunna ge en förklaring till varför alla läkarbesök och vad jag egentligen menar med "sjukhus"-kläder men jag är alldeles för trött för det, så jag berättar det helt enkelt i morgon (om jag hinner).
Har inte riktigt vant mig vid student-tempot än, eller hur man är effektiv utan att stressa. Men det är ju också bara ANDRA dagen idag....

Nu ska jag sova och ladda upp inför morgondagen, tredje dagen på T1 (termin 1) Röntgensjuksköterskeprogrammet.



Kommentarer
Anne

Hej!
Jag funderar också på röntgensskprogrammet. Skulle bli jätte glad om du ville svara på några frågor.

Hur har arbetsdagarna varit på vfun?
Är det mycket grupparbeten utanför skoltid? hinner man jobba lite vid sidan av.
Vad är det för prover läkaren tar? Tycker det känns lite oroande att man hör kontroller för att se om man blivit påverkad av strålningen :( hittar nämligen ingen info alls om det på skolans hemsida (Ki).

Ha det så bra!

2014-08-20 @ 15:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0