Första skoldagen

Ja, nu är första skoldagen avklarad och det är SÅ skönt!!
Jag var inte nervös i morse alls, hela morgonen var lugn och skön, men sen när jag kom på pendeln och kom närmare och närmare skolan.... DÅ!

Jag är verkligen min egna fiende, för så nervös och uppjagad som jag får mig själv att bli, kan inte vara hälsosamt. Det är på vippen att jag kräks alltså!

Men jag träffade en jättesöt tjej redan från början och jag kände verkligen att vi klickade! Så morgondagen blir bara ett roligt äventyr nu när man har någon att dela det med, jag tror nervositeten släpper lite då.
Jag ser fram emot den här utbildningen supermycket och känner redan nu att detta kommer bli riktigt roligt. Dock fick jag höra att första kursen vi börjar med, redan i morgon, är väldigt tuff. Det är mycket läsning och MYCKET av allt som hör kursen till, så det gäller att vara med från början.

En rolig sak är att vi har VFU (=verksamhetsförlagd utbildning) redan om 6 veckor, hur kul är inte det?!
Jag är supertaggad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0