Ett steg fram, två steg bak

Ett par veckor innan skolan började hittade jag motivationen att börja träna igen. Inget avancerat men jag gick i alla fall några PW och sprang då och då. Detta i kombination med bättre kost gjorde att jag faktiskt tappade lite "hull", tror jag. Jag har ingen våg och strävar inte efter en viss vikt, så därför går jag bara på känsla.

Hur som...
Nu när skolan dragit igång har jag tappat rutinen och fokusen gällande träning, men jag VILL komma igång.
Just nu får jag dock bara dåligt samvete om jag gör något annat istället för att plugga, men jag vet att man får kombinera båda.

Jag passade i alla fall på att ta en PW (1h) idag efter skolan, och det var verkligen jätteskönt!
Har ni några bra tips på hur man lägger upp träningen när man pluggar får ni gärna höra av er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0