English library

I mitt drömhus ska det finnas ett bibliotek/arbetsrum. Men inte vilket som helst eller hur som helst... Det ska vara ett äkta engelskt bibliotek/kontor med inbyggda stora VITA mastiga bokhyllor, soffa och fåtölj i skinn med ett sideboard laddat med whisky i kristallkaraff. Jakt-tema i en ljus modern stil, inte så mycket "döda-djur-jakt" utan mer "snygga-tavlor-och-tillbehör-jakt". Förstår ni?


Här är lite inspo:
Första bilden visar hur bokhyllorna ungefär ska se ut, och den andra visar lite inredning som jag gillar till detta, på den sista bilden är det väggar och tak som jag gillar och gärna skulle vilja ha. En vacker dag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0