Alla vill ha mitt blod

Pust! Att vara förkyld tar verkligen energi, den energi som jag behöver för att fokusera på plugget. :(

Var i alla fall på studenthälsan i morse på en kontroll, som man måste när man studerar till Rönkensjuksköterska (mfl). Dom lyssnade bara på lungorna och kollade blodtrycket typ, och alla värden var bra för min del. Lite väl lågt blodtryck hade jag dock, men det var inte alls farligt eller konstigt i min ålder.

Direkt efter detta gick jag och en vän ner till Blodbussen som står vid skolan på tisdagar. Jag har länge funderat på att bli blodgivare och nu tog jag äntligen steget och gjorde första kontrollen. Om tre veckor vet jag om de vill ha mitt blod, spännande va? :)


Bild från Google.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0