Tiden stannar inte...

I år tänkte jag inhandla julklapparna lite tidigare än vanligt. För att försöka undvika stressen och för att slippa trängas med ALLA andra i butikerna, dagarna innan jul.
Jag vet att julen kan vara en ångestladdad tid för många, alla har inte heller råd att köpa julklappar eller liknande, men det enda som egentligen räknas är tanken. Omtanke och kärlek är den ultimata presenten, det får vi aldrig glömma! Det är dessutom gratis.

Jag tänkte i alla fall börja lite smått med julklappsinköpen i morgon, har även köpt några vackra låtsaskvistar på Åhléns som jag ska göra fina höst-/jularrangemang av redan nu. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0