I can't stop thinking of you, Mr. Grey!

Men herre gud! Jag började läsa boken 'Femtio nyanser av honom' (alltså på svenska) för någon helg sedan. Tyckte den var lite trög i början så jag läste inte mer än ca tjugo sidor. Men i söndags började jag läsa lite igen och igår fastnade jag helt och hållet.
Nu kan jag inte sluta tänka på Mr. Grey, och det betyder för den sakens skull inte att jag själv skulle vilja vara delaktig i det som står i boken. Punkt!
Men det känns som om det är väldigt lite handling på varje sida och mer beskrivning, så för att få veta vad som händer sedan måste jag ju fortsätta läsa.....vilket har gjort mig besatt!

Jag har en egen bild i huvudet av Mr. Grey, och det har antagligen ni som läst boken också, men här är några exempel på hur den mystiske mannen skulle kunna se ut. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0