Händig kvinna

Just nu känner jag en stor tacksamhet gentemot min pappa.
För många många år sedan fick jag min första verktygslåda av honom och den har med tiden byggts på och fått ett rikare innehåll. Så småningom fick jag ytterligare en låta med nödvändigheter, sedan en skruvdragare och... Ja, det har fortsatt.
Och ärligt talat har jag använt mina verktyg flitigt, är det inte till en gardinstång, en konservburk, för att laga ett smycke så är det för att skruva ihop möbler. Ungefär.
Alldeles nyss lossnade en skruv till en låda i vår stora garderob här hemma, hålet hade blivit för stort för skruven..
Men på ett kick hade jag hämtat en skruvmejsel och en bättre skruv och lagat det hela.

Så, tack snälla pappa för att du lär mig så bra saker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0