Dagens

Idag var det inskrivning till nya kursen, VFU och radiografi.
Dessutom fick vi en snabb genomgång av hur kursen är upplagd, hur man blir examinerad och en kort övergripande blick om vad radiografi faktiskt är. Innan dagen var slut fick vi också träffa kliniklärarna, min blivande mentor på Danderyds sjukhus. :)

Eftersom kursen inte riktigt dragit igång känner jag inte någon stress med att börja läsa nya studentlitteraturen. Istället har jag småplockat här hemma på eftermiddagen, strukit örngott (som är rena terapin enligt mig), fixat med papper osv.
Hoppas ni haft en bra dag!
Här är en bild på bland annat mina nya skor, läckra va? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0