Mindre fett?

Här kommer ännu en bikt kan man säga, onödig info kanske men jag måste berätta en väldigt bra sak.
Det var ett tag sedan som jag i princip slutade använda jeans, eftersom dom jag hade satt så tajt och dåligt. Men nu när jag tränat lite och ätit bättre under en längre tid har jag känt och sett på kroppen att något hänt. Jag är smalare och förhoppningsvis lite starkare.
Så i morse provade jag ett par jeans som jag tror att jag köpte i ettan på gymnasiet, eller strax innan, och kunde ha dom utan problem. Jättekul!
Några få löprundor, massa promenader, lite styrketräning och bättre kost har gjort min kropp mer hälsosam.

Så till er som kämpar för ett sundare liv, ge inte upp! Ta en bit i taget, kosten är superviktig men likaså är träning. Man kan unna sig sötsaker ibland, men inte om man sitter på ändan hela dagarna. Ta en promenad på lunchrasten, direkt efter jobbet/skolan eller med en vän på kvällen. Det brukar jag göra och det funkar!
Kämpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0