Lördagen i bilder

Igår kom en av mina kusiner på besök. Vi hade en supermysig dag på stan med fika och lite shopping. Därefter åkte vi hem en stund innan det var dags för middag på Victoria vid Kungsträdgården. Har bara ätit där en gång tidigare men minns varken vad jag åt eller om det var gott.
Maten jag åt igår var faktiskt supergod! Det var något vegetariskt med rotsaker och chili... Mumms! Servicen var bra, jag blev lite sur över att behöva visa ID för ett glas vin, men det kompenserades upp lite när kyparen insåg det och var "övertrevlig" resten av kvällen.

Allt som allt har helgen varit toppen hittills!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0