Köldens feber

Från att jag vaknade (kl 4.00) igår har livet minst sagt prövat mig. Allt från skavsår, tunga shoppingpåsar (med julklappar i), till p-böter och bilstrul. Och som om inte det var nog så frös jag så mycket på väg hem från skolan idag att lederna frös till is. Hela kroppen värkte och samtidigt blev jag så sömnig.

När jag kom hem sprang jag upp till sängen och bäddade ner mig med en värktablett mot huvudvärken. Och nu, efter 1,5 h och ett glas varm choklad mår jag lite bättre.

Tror inte jag håller på att bli sjuk, för det är jag så sällan, men något knasigt är det. Och vad det än är så måste det sluta för jag har en tenta att plugga till och en bil att... ja, ta hand om. Punkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0