Kokbok

Jag har alltid varit kass på att laga mat, men på senare tid blir maten faktiskt mer och mer aptitlig. Vet inte hur det kommer sig... Som yngre gillade jag inte mat, konsistensen av ex kött fick mig att tappa matlusten helt. Men numera äter jag, inte det mesta kanske, men nästan allt - utom fisk och skaldjur.

Hur som helst har jag ändå hunnit samla på mig en riktig bunt med recept från vänner och bekanta, nätet och från släktingar och nu tänkte jag göra en egen receptbok (pärm) av det hela.

Där delar jag upp recepten efter flikar som exempelvis förrätt, bröd, såser etc.
Så i fortsättningen kommer det vara superenkelt att bara ta fram ett recept och njuta av den goda maten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0