Ett paket om dagen...

Hej på er!
Idag har vi haft kursintroduktion till nya kursen - transport och reproduktion. Då är det inte biltransporter vi pratar om, utan transport av ex blod osv.
Efter att ha lyssnat på föreläsningar en hel dag är man rätt mör i skallen, men det är bara att bita ihop - i morgon kommer en heldag till ;)

Något som muntrar upp är ju alla paket jag hämtat ut denna vecka. Ett paket om dagen sedan i måndags, faktiskt. Rena rama julafton - varje dag!
Har ju nämnt tidigare att jag tjuvstartat med julshoppingen, och detta är ett av mina knep - handla på nätet! Just nu är det fullt av lådor och påsar här hemma, men ändå är bara halva inköpslistan avbockad.
Här är några av kartongerna, de andra kan jag inte visa för på dom ser man företagsloggorna - och det är ju hemligt än så länge! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0