Aldrig ensam...

Igår var jag själv hemma och egentligen är det skönt att ibland få vara för sig själv. Men igår kom jag på den briljanta idén att vara själv men ändå tillsammans med familjen. Ringde då min mamma och bad henne fixa ett Skype-konto, och efter ett tag kunde jag ha fredagsmys tillsammans med familjen i Roslagen.
Det var rätt kul, och dessutom kunde jag ju prata med hunden Harry. Han såg lite förvånad ut samtidigt som han lyssnade på mig och slickade på skärmen. Gulle!
I morse kunde jag också prata med min systerson som är runt nio månader, men för honom var det betydligt konstigare och han tittade flera gånger bakom skärmen för att se vart jag var...
Hur som helst kommer Skype nu att användas ännu mer i detta hem ;)

Idag ska jag träffa en vän på stan för lite shopping. Sedan vi träffades för fem år sedan har vi som "grej"att gå en vända på NK varje gång vi ses på stan. Ska passa på att köpa lite julklappar där idag också, dom har ju allt!

Ha en trevlig helg allihopa!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0