Vårdofter

Helgen har varit helt suverän!!!
•Mys i soffan i fredags!
•Öppet-hus på Polishögskolan i lördags med Mallan (vi träffade två vänner till mig där som studerar till poliser)
•Middag och öl på en pub på Götgatan med sju personer
•En öl på Hellströms och en promenad till Södra teatern innan hemgång

Idag har jag bara njutit av solen och premiär-ätit middag på balkongen. Sen tog jag och sambon en promenad till Lillsjön, vi tänkte först gå runt hela sjön men efter att jag ramlat i något kärrliknande och var superblöt på ena benet och rumpan så gick vi tillbaka (men en omväg).
Passade också på att plocka lite blommor på vägen... Kunde inte låta bli när det luktade så gott! Riktig vårlukt, så härligt!!

Hoppas ni haft en bra helg!!
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0