Känsliga läsare bör stå över detta inlägg!

Märklig dag.
I morse höll jag på att svimma, allt bara försvann och jag såg hur fönstret framför mig rörde på sig. Trodde det var jordbävning, att marken försvann, men i själva verket var det jag som höll på att segla ner mot fönsterbrädan. Som tur var vaknade jag till och styrde upp mig själv innan jag hann göra mig illa.
Strunt samma tänkte jag och gick till jobbet.

Efter lunch började jag blöda lätt näsblod, det gick över på en kvart - skönt men tröttsamt.
En timme senare kom blodet igen men denna gång så mycket att det inte längre gick att svälja - då hade jag kräkts. Hade jag petat in en tuss i näsan hade blodet tagit bakvägen ner i halsen ändå.
Stod istället och lutade mig över ett handfat och lät det droppa. Hela handfatet och väggen framför var nerblodat. Det såg ut som ett blodbad!
Efter 45 minuter började det stanna av, innan dess hade det bara runnit ut ur näsan! Och efter ytterligare en kvart kunde jag stå upp utan papper vid näsan.

Fick skjuts hem av en kollega och nu ligger jag hemma på soffan.
Är sjukt yr och har nu en lite svidande känsla i magen, vet inte om det är av allt blod..

Så kan det gå en vanlig onsdag, eller vad säger man...



Kommentarer
Syster

Krya på dej skrutt. Massa pussar å kramar. <3

2012-05-09 @ 15:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0