Rynkan!!!

Jag är ärligt talat inte rädd för att åldras. Det är ju bara så det är i livet, alla åldras och på vissa syns det mer än på andra.
Jag minns att jag som liten tyckte det var fint med små rynkor, framförallt på unga människor. Och bäst av allt - såna där små rynk-vågor i pannan.
Jag har inga problem, som jag känner just nu, med att få rynkor MEN.....
"Arg-rynkan" vill jag inte ha!!!
Tyvärr har den en tendens att komma fram och stanna där ett bra tag när jag varit ute och kisat länge eller liknande.... Och hur kul är det sen då (?) när man ser sur ut i flera timmar efter.
Nä!!
Man kan vara för eller emot skönhetsingrepp, och jag själv anser att det är varje människas ensak. Så länge man gör det för sin egen skull är det ju okej (och det inte går till överdrift... vart den gränsen nu går(?) ).

Så frågan är... ska man "botoxa" sig lite mellan ögonbrynen tro??

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0