Jag och Kissie åker utomlands tillsammans!

Jag är en riktig periodbloggare!
Ibland lägger jag upp flera inlägg samma dag och andra gånger kan det dröja veckor innan nästa inlägg kommer.... Detsamma gäller dock inte med andras bloggar som jag själv läser.
Jag har nog ett tiotal bloggar som jag går igenom nästan varje dag, en av dom är Kissie.
Läste idag på hennes blogg att hon bokat en resa till Marbella, dit jag också ska. Dessutom har hon bokat samma dag med samma flygbolag som jag. Spännande! Kanske åker vi samma flyg ner?
Jag kanske ska erbjuda mig som guide till henne eftersom jag varit där nästan varje år sedan jag föddes... :)
Tror ni hon tackar ja?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0