Framme i huset

Så härligt! Sitter i skuggan med en vattenflaska och bara pustar ut! Vi är nu hemma i huset och har packat upp, ätit, sovit någon timme (eftersom vi gick upp så tidigt i morse) och jag har till och med hunnit sola lite på tomten.
Att blogga via bloggappen är bara att glömma, det funkar inte alls. Får lösa det när jag kommer hem, tills vidare bloggar jag, när WiFi finns tillgängligt. Antagligen kan jag inte lägga upp några bilder heller... men jag lovar att bjuda på en hel del när jag kommer hem. :)

Nu ska jag strax ta en uppfriskade dusch, har inte acklimatiserat mig än så just bu känner jag mig bara rätt varm och svullen.
I morgon ska vi bara ta det lungt, gå promenader i området och åka och handla lite.
Eftersom det är så sjukt varmt här nu väntar vi med stranden tills i morgon eftermiddag/kväll... Vi ska ju vara här ett tag så det finns ingen anledning att stressa.
Ha det bra allihopa!
Soliga kramar från España!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0