Roslagsbesök

Hej Nu sitter jag uppkrupen i soffan och bara myser. Är så himla trött! Jag är nog lite förkyld, halsont och hosta, typiskt semesterskit. Hade två vänner på besök här uppe i Roslagen ett par dagar. Det var första gången dom besökte vissa av platserna häromkring, så jag agerade reseguide och berättade allt möjligt intressant och ointressant som jag kom på! Bland annat åkte vi Eckerö Linjen från Grisslehamn igår, vi satt ute på däck och solade oss hela vägen i det fantastiska vädret! Vi avslutade med en drink på Ångbåtsbryggan (en krog, bar och restaurang) i Grisslehamn innan vi åkte hem. Vi har haft sådan tur med vädret och haft strålande sol hela tiden förutom en liten skur igår morse och så förstås idag, en liten men kraftig skur. Igår var vi i alla fall inne när det regnade men idag var vi precis ute och gick, och vi var rätt långt hemifrån när det började. När vi kom hem var vi dyngsura, trots att jag försökte skydda håret med en plastbunke..... konstigt.. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0