Back in Sweden

Hej Hej Hej
Nu är vi hemma och flygresan gick bra. Vi hade väldens medvind så resan tog bara strax över tre timmar istället för ca fyra timmar.
Jag ska lägga upp lite fler bilder från resan senare tänkte jag...
 
Inkastade i verkligheten inser vi nu att "schemat" är fullbokat redan. Det är födelsedagar som ska firas, vänner som vi vill hinna träffa innan de åker iväg på semestrar och grillbuffé på ett slott som ska upplevas m.m. Alltsammans är ju mycket roligt, men allt detta vill vi hinna med (utom grillbuffén) innan helgen är slut... Dessutom ska resväskorna packas upp, det ska tvättas och sen packas nya väskor inför ett par dagar i skärgården.
Pappa påminde mig även om att många får svar från skolorna idag. Om man sökt utbildning till hösten är det möjligt att det finns ett litet mail där en del av ens framtid står.
Jag har sökt några utbildningar, två olika yrken men på flera skolor. Tyvärr är jag en av dom som får vänta med att få besked, det är tydligen "inte färdigbehandlat" än.
 
Tills vidare.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0