Min födelsedag

Hurra hurra hurra hurra!!!!
Idag är det min födelsedag, woohoo!
Firade den med att storhandla efter jobbet..... Slutade fyra idag så fick helt enkelt passa på. Så med andra ord blir det inte så mycket firande idag. Men på lördag kommer lite släktingar och några vänner förbi, det ser jag fram emot. MYCKET!
Snart ska jag och min kärlek äta middag och sen ska jag måla klart trappjäveln hemma.... Efter att ha grundmålat den två gånger är jag rätt trött på penslar och färgklickar överallt. Som tur är målade jag halva trappen igår med den slutgiltiga lackfärgen, eller vad det är. Så, tredje lagret gillt helt enkelt.
Kram på er, hoppas ni haft en bra dag!
/Mandy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Amanda J Lundell

En del av mitt liv

RSS 2.0